Gå till innehåll

Söka jobb och ladda upp CV via webben

När du söker ett ledigt jobb hos oss fyller du i dina personuppgifter, svarar på ett antal frågor och laddar upp din CV. Om du vill kan du skapa ett konto med uppgifter som du kan återanvända om du söker flera lediga jobb.

I varje jobbannons finns en länk till ansökan. När du söker ett ledigt jobb hos oss fyller du i dina personuppgifter, svarar på ett antal frågor och laddar upp ditt CV. Om du vill kan du skapa ett konto med uppgifter som du kan återanvända om du söker flera lediga jobb.

Om du vill skapa ett konto eller redan har ett konto hos oss, klicka på "logga in eller registrera dig" ovanför sammanställningen över lediga jobb. När du har skapat ett konto och ska söka ett nytt jobb behöver du bara bekräfta din e-postadress i ansökningsformuläret för att dina tidigare angivna uppgifter ska hämtas upp. Du kan även redigera din ansökan i efterhand genom att logga in på ditt konto.

Du får en bekräftelse via e-post på att vi tagit emot din ansökan. Har du problem med att söka jobb via webben, ring Servicecenter, tel. 019-21 10 00.

Din ansökan blir offentlig

Kommunen är en myndighet. Det innebär att ansökan och andra handlingar du skickar in blir allmänna handlingar. Personuppgifter kan lämnas ut enligt offentlighetsprincipen.

Inga spontansökningar

Vi har inte möjlighet att hantera spontana jobbansökningar utan hänvisar alla sökande till våra lediga tjänster.

Senast uppdaterad:

Publicerad:

Kontakta Örebro kommuns servicecenter

Telefon: 019-21 10 00 

Öppettider: Vardagar kl. 8–16.30

Besöksadress: Näbbtorgsgatan 10

Öppettider: Vardagar kl. 10–16

E-post till servicecenter

 servicecenter@orebro.se