Frånvarolista för medarbetare
Den här guiden visar hur du som chef kan se en medarbetares frånvarolista. Du kan se en överblick över medarbetarens totala frånvaro för att t.ex. avgöra om det är dags för rehabiliteringssamtal.
Om du i inställningar har valt att lägga in ett värde för begränsad historik (antal visade resultat), blir denna lista begränsad utifrån det valet.
1. Öppna Personec och välj Chef.
2. Välj fliken Person & anställning, och klicka på Frånvarolista.
3. Fyll i personnummer eller namn (efternamn först) för den medarbetare du vill titta på, klicka sedan på förstoringsglaset.
För att titta på en annan medarbetares frånvarolista börjar du om från punkt 3.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra våra webbplatser.