Se anställningsppgifter för medarbetare
Guiden visar hur du ser dina medarbetares anställningsuppgifter exempelvis benämning, anställningsnummer, typ av anställning och sysselsättningsgrad.
1. Öppna Personec och välj Chef.
2. Klicka på Beslut & Rapportering.
3. Välj Organisation – Sökning på underliggande enheter måste vara ibockad (3).
4. Klicka på Välj.
5. Gå till Person & Anställning.
6. Välj Grunduppgift.
7. Skriv personnummer eller namn i sökrutan för den medarbetare du vill titta på, klicka sedan på förstoringsglaset.
8. Klicka på Översikt, anställningar - för att få en snabb överblick.
9. Välj antingen fliken Grunduppgifter eller Arbetstid Lön beroende på vad för information du vill titta på.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta gärna vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss. Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du ändå skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av Kommunstyrelsen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra våra webbplatser.