Avattestera/ångra attest på leverantörsfaktura
Den här guiden visar hur du tar bort din egen attest på en leverantörsfaktura som har fel belopp, är felkonterad eller av annan anledning behöver ändras.
Alternativ 1. Klicka på fakturan och sedan på Kontering. Ovanför ditt användarnamn finns en stämpel med ett kryss. Klicka på den.

Välj Mina attesterade rader.

Alternativ 2. Klicka på fakturan och sedan på Kontering. Klicka på ditt användar-id, som då blir blått, klicka igen och attesten tas bort.

Båda alternativen leder till att raden blir ändringsbar och stämpeln utan kryss kommer tillbaka.
Du kan välja att göra ändringar i befintlig rad, eller du kan ta bort hela raden genom att klicka på papperskorgen längst till vänster.
Senast uppdaterad:
Tack för ditt svar!
Berätta vad vi kan göra bättre på den här sidan för att förbättra webbplatsen! Vi har ingen möjlighet att svara, men dina synpunkter är värdefulla för oss.
Tänk på att inte skicka in personuppgifter. Om du vill ha svar på en fråga kan du istället använda formuläret ”Lämna en synpunkt”.
Om du skickar in personuppgifter via detta formulär hanteras uppgifterna av webbredaktionen och kan eventuellt lämnas vidare till annan verksamhet inom Örebro kommun i syfte att förbättra vår service.
Här hittar du mer information om hur vi hanterar personuppgifter.
Tack för ditt svar!
Du har nu hjälpt oss att förbättra orebro.se.